Kan man leve af det?

Nej!

Men man kan åbenbart komme på TV - blev overrumplet, lokket og smoothtalket af en yderst sød TV vært, så nu håber jeg ikke jeg har ødelagt hele min professionelle kariere. Arh, helt sandt er det ikke, jeg brænder jo for det jeg laver...


Efter jeg har skrevet denne blog, kom DR TV-avisen pludselig forbi og interwiewede mig.
Nu venter jeg spændt på at se, hvor meget idiot man kan komme til at fremstå som :-)

Men jeg er selvfølgelig bare super glad for, at DR vil gøre en indsats for at få ud til almindelige dødelige, at fortrydelsesret det har man, når man handler via QXL.
Men det viste du jo godt, for du har allerede læst de vigtige afsnit af denne blog ikke?



Hvis du interesserer dig for bolig-emner så husk at lægge vejen forbi boliglive

Og såpytda her er et link til mine auktioner, selvom jeg egentlig ikke havde intentioner i den retning, da jeg startede.