Har du brug for hjælp?

Igennem tiderne har flere firmaer tilbudt at hjælpe med salget, men de er hurtigt forsvundet igen.






Det skyldes jo nok, at det ikke er et marked man kan leve af.
Hvis du har noget der er så værdifuldt, at det kan svare sig at betale sig fra opgaven, så er Lauritz det mest oplagte valg.

De to træbåde jeg har hjulpet med at sælge, har jeg nok brugt 20 timer på hver. Men så har ejerne hjulpet mig med andre ting. Hvis jeg skulle tilbyde at hjælpe med at sælge mod betaling, ville den slags altså løbe op i omkring 10 000,- inklusiv moms (for både til 40- og 50 000,-)
Til gengæld har jeg så formået at sælge bådene gratis, noget de store bådcentre ikke kunne klare ved betalte reklamer.



Konklusion
Hvis du ikke orker bogøvelsen jeg anbefalede dig på siden om karaktergivning, så overvej følgende:

Skal du sælge noget i den billigere ende og har behov for hjælp, så overvej at forær din ting til et godt formål efter dit valg. Selv er jeg glad for svalerne og genbrugspladsen ;-)
Er der tale om en ting til over 1000,- som du tør tage en chance med, så prøv Lauritz eller Bruun Rasmussen (dem har jeg intet personligt kendskab til).

Er der tale om noget tilstrækkeligt værdifuldt, så er du velkommen til at få min hjælp på timebasis - Men der er selvfølgelig ingen garanti for at det lykkes.

Der er et par tricks, som jeg ikke vil ud med her - trods alt...



Hvis du gerne vil have solgt din bolig, vil jeg henvise dig til denne side, hvor du kan kontakte mig i min egenskab af Arkitekt. Jeg har tidligere med meget stort held, givet boliger "make-over", som appelerer til en bred kundekreds.